INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Saturday, January 22

JANDA ITU BAIK







seringkali kita terdengar di corong-corong radio. sering juga kita terbaca di dada-dada akhar. kalo akhbar ade muka dan kaki juga mungkin akan tercoret juga disana. tidak cukup dengan semua itu di zaman serba pantas dan moden ini juga sering terpapar di ruang udara internet. apa yang sering mereka katakan?


'JANDA RAMPAS SUAMI ORANG??' 'JANDA BERHIAS' 'JANDAKU JANDAMU JUA'


malahan penyanyi indonesia irwansyah juga menterjemahkan janda ini didalam bait2 lagu 'KU TUNGGU JANDAMU' yang ala-ala rancak dan bertenaga itu.


ya. kebanyakan komen atau berita yang kita dengar tentang JANDA ini adalah yang kurang enak dan kurang baik. mengapa jadi begini? oleh sebab pertanyaan yang tercetus ini maka kami sekumpulan anggota yang terdiri daripada 19 ahli pasukan telah sepakat dan berpadu tenaga untuk mengkaji dan menyelidik tentang hal ini dengan lebih lanjut dan mendalam lagi.




dengan kepakaran setiap ahli yg berbeda2 misi kali ini agak mencabar dan dipenuhi dengan banyak cabaran dan dugaan. jammed di jalanan akibat daripada sambutan hari taipusam di batu caves. keterlepasan salah satu kereta anggota ke bukit tinggi oleh kerana tidak msok ke exit yg sebetulnya. misi mencari felda carok yg memakan masa hampir sejam.




setelah semuanya kami lalui dengan sabar dan ko0l maka kami smpai ke tempat yg dituju. setelah mendapat penerangan daripada pakar tentang bgaimana untuk kami mencari janda, kami meneruskan perjalanan dengan meredah hutan, mendaki, menuruni curam, berkenalan dengan pacat sambil menderma darah kepada mereka, ada yg tergelincir, terjatuh, tersembam, terpelosok malah ada juga yg berjoget.




hampir 30 minit kami berjalan maka tepat pada pukul 1.++ misi kami telah tercapai. kami menjumpai janda yg menjadi rebutan ramai orang ini. janda ini sgt laen dari yg laen. jandi ini cantik. janda ini tenang. jandi ini sejuk. janda ini sedap. janda ini memberi kepuasan. janda ini hots. jandi ini .... ah macam3 lagi la. malas mahu tulis.






so. siapakah janda ini? mudah dan simple. janda ini adalah JANDA BAIK. nk bukti tengok jandi nie baik atau tidak? cecube klik link FB aku kt atas belah kiri blog nie musti jmpe. fullstop. banyak merepek aku nie. aish.








1 comment: