INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Tuesday, January 25

MIMPI PELIK PART i





orang-orangan berkata dan berpesan jangan kisahkan sangat tentang mimpi sebab mimpi itu hanya sekadar mainan tido. kadang-kadang terpikir jugak macam mane rupe mainan tido itu ek? adakah kita bermain sambil tido atau tido sambil bermain? atau kita bermain dalam tido kita? atau? ah. penin mahu memikirkannya bukan?




walaubagaimanapun mimpi-mimpi yang pernah aku alami dulu kini dan akan datang ini terdapat dalam perlbagai jenis kategori. bak kata orang-orang maju skang nie 'pakej'. ade yang seram, romantiko, sedih, gumbira, kering dan basah. bagi lelaki kalo mimpi basah itu ade dua. sameade dia basah didalam mimpi atau diluar mimpi. diluar mimpi pon ade dua jenis gak. sama ada betol2 'basah' atau manja-manja mengeluarkan air lebihan dari kidney. paham x? kalo xfaham bukak buku anatomy tortora warna merah 9th edition.





oleh kerana kerap kali aku mendapat mimpi-mimpi yang pelik ini sejak dari dahulu dan jika dikumpulkan hingga sekarang mungkin sudah boleh buat koleksi buku 1++ muka surat termasuk muka depan. dan yang pasti kadang0kadang apa yang aku mimpikan terjadi betol-betol dalam kehidupan nyata. tapi dan secara terus tapi secara lambat. mimpi hari nie dalam esok lusa tulat kulat mulat sulat baru jadi mimpi tueh. xsume sikit-sikit la. so. sebagai rujukan untuk mase depan, mulai sekarang aku akan kisahkan sume-sume mimpi aku secara detail dan terperinci dalam behlog ini. boleh x rase-rase? kene pkai consent form x? huk3






beberapa malam yang lalu aku mendapat mimpi yang agak pelik. aku mimpi aku sedang belajar dan diajar oleh seorang tokoh yang sangat berjaya dan terkenal di seluruh dunia. ulang seklai lagi. DUNIA ye bukan MESIA. beliau die siap menang anugerah NOBEL lagi. xtau? g tanya pakcik go0gle cepat-cepat! dalam mimpi tueh belajar mengambil peranan sebagai seorang pensyarah kepada aku yang mengambil peranan sebagai seorang pelajar. xbanyak yg aku mimpikan. yang aku ingat dalam mimpi tueh beliau ade berseloroh begini





"saya nie dah umor 90 ++ tahun pon maseh larat lagi nak mengajar" --> setelah ditranslatekan ke bahasa ibunda.





bila terpikir-pikir balek apsal aku mimpi pasal die ye. muncul beberapa jawapan yg terlintas di benak fikiran aku yang cetek ini. bertemu dengan beliau? xmungkin sebab beliau sudah pon pergi selamanya. research aku sem 8 nanti dapat anugerah NOBEL? jauh bukit kayu hitam dari johor bahru. atau mungkin behlog aku nie akan menang anugrah NOBEL? erk! xpenah dibuat orang.







apa-apa pun mimpi bertemu dengan beliau pon sudah ckop terharu kerna beliau sangat memberikan impak yang besar dalam hidup dan masa depan aku sekarang ini. kepada beliau yang hadir dalam mimpi aku. TERIMA KASEH!!







amcam? korang penah dapat mimpi pasal die nie?












No comments:

Post a Comment