INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Tuesday, January 11

2nd excident









tak jatuh tak rider beb!




ckop ringkas dan padat bukan? itulah yang terjadi semalam kepada aku. walaupon kebanyakan kemalangan yg berlaku di negara kita ini banyak melibatkan kenderaan yang besar2 tetapi kenderaan kecil seperti motosikal dan juga basikal juga tidak boleh dipinggirkan.




akan tetapi. kemalangan yang aku hadapi semalam agak pelik sedikit. kerana kebanyakan kemalangan yang berlaku melibatkan pergerakan kenderaan itu sendiri. tetapi kemalangan yang akan lalui semalamspesel laen dari yg laen. kenderaan tidak bergerak tetapi aku eksiden! ya. itulah faktanya.




oleh kerana aku tidak punya starter engine automatik seperti motosikal AGU zikril hakim maka aku perlu menggunkan tenaga kaki untuk menyervis lantas menyetat moto ku itu. setelah berjaya melakukan servisan kuda enjin teros hdup. agak malang. kaki ku tersangkut tersadung tersekat lantas aku terus hilang imbangan lantas..




GEDEBUUUUMMMM!!!! bak kate bella dingdong



apabila longitudinal net magnetization is reduced the tranversed net magnetization will increase. maka dengan iklas hatinya aku relakan kejatuhan dan insiden ini berlaku. saksi2 yang nmpk majoritinya adalah kaum wanita. =,=




kesimpulannye. moto aku calar untuk kali kedua dan pada kali ini melibatkan bahagian yg bnyk berbanding calaran yg pertama dahulu. terima kaseh kepada rakan2 yg menyaport aku dengan peribahasa di atas! semangat untuk menunggang tidak akan pudar dari dalam diri ini. haha. terima kaseh juga kepada cik yg menolong saye semalam. kalo cik terawal satu saat moto saye dah GEDEBUMMM atas badan cik. hahaha.





salah sape sebenarnya? salah aku? xjugak. sebab aku maseh lagi pemegang hurup P berwarna putih merah yg tegar.










3 comments: