INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Sunday, January 23

konpius!!







mende nie dah acap kali berlaku kat diri aku. kalo sekali sekala berlaku aku xkesah sangat. tapi mnde nie dah semakin menular dan menjadi2 dalam diri aku. pelik konfius dan ajaib. perkara ini terjadi bila aku berada di kedai makan dan kebanyakannya berlaku di dataran makan belakang petronas.




oleh kerna terlalu kerap makan diluar makan pemilihan makanan akan menjadi sesuatu yg sukar untuk dibuat. kadang2 memakan masa hampir 5 minit untuk aku mengorder makanan. hinggakan akK pekerja kedai naek boring dan menarik kerusi meja laen untuk duduk menunggu orderan kami. dan ketika inilah sindrom ini terjadi kepada aku.




kali terakher ia berlaku adalah malam semalam ketika aku mkn di kedai kegemaran SHOOT iaitu kak yong bukan mak yong. selepas menerima kunjungan daripada kamal macho dan segak kami mengambil keputusan untuk makan di sana. setelah smpai aku terus membuka menu dan menscan menu apa yg akan aku santap hari ini.




setelah seminit otak aku terbayang2 nasi goreng SOTONG bersama horlick ais. aku yakin aku menyebut nasi goreng SOTONG kepada tukang amek order itu. setelah menunggu hampir 10 - 15 minit cenggitu mkNn aku pon smpai.



aik? cane nasi goreng UDANG lak yg smpai kat aku nie. pelik! konpius! tadi order nasi goreng SOTONG bukan UDANG. tanya mMb sebelah. dorang ckp aku order nasi goreng UDANG. dengan penuh rasa konpius aku tetap abeskan makann itu sambil rasa konpius menemani aku.



cane otak aku pikir SOTONG tapi mulot aku kuakan UDANG. adekah aku xdapat bezakan SOTONG ngan UDANG. adekah ianya hanya ilusi semata2. atau mungkin ini adalah efek kepada sistem badan aku oleh kerna kejadian masa kecil dahulu yg menyebabkan kepala aku terhentak dan mengacau sistem saraf? emmMmmmmm....



teringat dekat pak cik UDANG kt alamanda yg bawak bas










1 comment: