INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Thursday, January 27

terhalang




apa perasaan korang kalo korang tengah emergency untuk melepaskan toksik2 dalam badan dimana kedudukannya sudah berada ala-ala 'telor dihujung tanduk' tetapi korang dihalang untuk melakukannya?






bgaimana pula dengan penerima2 tiga urup jika terpaksa menuggu sehingga tahap kewangan sendiri sudah pon hampir merudum kepada nilai RM0.00? semuanya sreba tidak kena. rakan-rakan bergumbira bercanda tetapi diri sendiri hanya diam dan memencilkan diri.






cuba bayangkan jika sesuatu perkara yang korang suka lakukan tetapi dihalang oleh orang lain untuk melakukannya. ape perasaan korang? adekah korang akan gembira? senyum puas tanda gembira? jangan nak temberang, jgn smpai aku sekeh kepala korang sorang demi sorang. paling tidak pon musti ade paling koman pon sekuman rase sedikit tidak sedap dan bengang bukan? baek cepat ngaku!






pening juga memikirkannya. tidak mengapalah. masing-masing ade cara hidup masing-masing bukan? kate pepatah 'rambut sama hitam, hati lain-lain' bukan? tapi skang nie rambut pon dah macam-macam kaler ade kn? tepuk dada tanya lah mak cik sebelah rumah korang. tapi jangan tepuk kuat-kuat plak, nanti sendiri yang saket.







No comments:

Post a Comment