INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Thursday, October 28

tak puas hati ke??!!!



aku memang xpuas hati btol la ngan yang berlaku tadi. ikotkan hati aku memang aku nk sepak2 je. tapi disebabkan keadaAn tidak mengizinkan aku terpaksa beralah dengan keadaAn. dah banyak kali dah aku menghadapi situasi sebegini rupa.




sape x saket hati. time aku tengah wat exam die bley lak datang kn. pergh. naseb baek die attack 15 minit lagi nk abes. time tueh aku dah fokus kt pintu jerk nk blah. tapi disebabkan xbley kua aku tahan jerk beb. kalo die attack awal2. mampuh kerah aku tadi. cis btol!




aku tau la aku dari keluarga yang kurang berada. aku xbiasa dengan keadaAn cmtueh. xkn nk salahkan aku?. walaupon aku dah praktis kt rumah dengan bukak kipas 24 jam menghala kt aku tapi itu semua maseh tidak cukop. arghHhh.




aku xpuas hati. lepas nie kene pkai baju tebal2 time nk amek exam!







hey dewan pekse! apsal ko sejuk sgt??!! aku kesejukan tau x?. ces btol!!






pesanan bawah : gud luck all my frens. let us pray together!





2 comments:

  1. pergh kulit beruang gk ko.
    lg 15min br rasa.
    aku msk2 je da rasa.

    ReplyDelete
  2. kulit beruang ko kate. dah nk mampuh kerah dah aku tadi ko tau. ko k la bertahan lagi.

    ReplyDelete