INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Friday, October 1

OH..we are PECUNDANG



dalam macam2 hal memang kite orang loser (bak kate google trasnlate loser itu PECUNDANG)

dalam macam2 hal lu la yang paling top

dalam macam2 hal jugak lu la da best

dalam macam2 hal la jugak kita orang selalu dipandang serong oleh orang laen

dalam macam2 hal apsal lu nak cite kt sume orang

dalam macam2 hal jugak kita orang tiada kecah2 pon

dalam macam2 hal selalu nape mahu ikot cara lu

dalam macam2 hal jugak kita orang selalu ikot cara masing2


tapi




dalam macam2 hal ini

gua yang kene beb
gua yang kene fire
gua yang kene telan semua
gua punya telinga yang saket
gua punye hati yg berdarah
gua punyer fikirran yg bercelaru
sume gua beb
kalo gua defend cakap gua bagi alasan



so???







pe gua mahu buat lagi






oh. lupe. kan gua seorang





PECUNDANG

No comments:

Post a Comment