INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Friday, October 15

luntur warna

perkara ini jika dibawa ke muka pengadilan mungkin akan berpihak kepada aku. tapi jika dibawa ke muka korang mungkin korang akan merasa kesan nye.




mungkin aku adalah orang yg ke seratus lapan puloh ribu nam ratus tujuh puloh lima point 9 yg menjadi mangsa dalam kes2 sebegini. sebab itulah kes ini diangGap terpencil dan sering dihiraukan oleh masyarakat sejagat.




setelah membawa wuek keluar dari kepompong puncak alam ke klang sentral tgh hari tadi, aku sngh bersembahyang di masjid simpang empat dekat traffic light. nak tau kt mane?. go0gle maps sedia membantu kalian.




seperti biasa memakai flippers berwarna ungu yg maseh belum habes pantangnye. tanpa ada rasa curiga meningGalkan seliper itu ditempat letak kasut.


setelah abes sembahyang aku tgok flippers dah xde. xkn de org g smayang bawak clorox then lunturkan wane flipper aku tueh? sah kene curi. aisey.




terpakse pinjam sliper tndas masjid tok ke kedai tok bli sliper ganti cap getah. terbaek.





pesanan ringkas : mungkin lepas nie kene pegi semayang bawak rantai kunci dan rantaikan seliper di mane2 tiang dan kuncikan.
: kepada yg terambil flipPers ungu aku tueh. laen kali kalo nk amek jmpe personally la. kita open table. bincang hati ke hati. bukan nk marah pon. dah amek tueh tnglkan lah pesan. tampal note ke.
: xpe. mungkin die perlukan seliper tok wt experimet pasal jenis getah yg digunakan olel kilang2 getah seluruh mesia nie kot.




pegi semayang pkai wane ungu
balek semayang tuka wane putih
pasnie harus berwaspade
CURI KENE PROFESSIONAL LA DER!!








No comments:

Post a Comment