INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Friday, October 22

gadis misteri






oleh sebab dek kerana tido yang agak lewat pagi semalam. hari ini bgon tdo pkol 1. tros mndi n sarung baju melayu g masjid fasa 2.


terima kaseh ahmad dani kerana tidak menungGu sahabat mu ini. jika tidak. tidak dapatlah aku menulis post untuk kali ini.


akibat ditingGalkan. aku membawa wuek ke masjid. untuk pengetahuan umum. ini kali pertama aku bawak wuek g smayang jumaAt. sebelom2 nie tumpang dani jerk.


cm biase aktiviti dak2 batch aku termasok geng tikus n geng2 aku akan sngh mkn dahulu selepas solat sebelom pulang ke rumah.


cm bese. aku bawak wuek dengan tenang dan berhemah menuju ke medan makan bak kate limo lymph.


smapi jerk sane. aku tngu la dak2 nie smpai. nk decide sama ada chegu o kedai hujung. belakangan ini jarang sudah mkn di chegu. maAf chegu. harga mu melambung tngi. xdapat ku capai lagi.


k. tgh2 tngu. de la satu kete kelisa WKE **** (xngat nombor kete die) yang mengandungi 3 orang gadis didalam rasenye. pkai tudong. kete kelisa tueh nk grak kua dari medan. aku wt bodo jela.


tanpa disangka2. de sorg gadis dlm kete tueh melambai2 kn tangan nya kepada aku. yg aku perasan aku sorg je la yg de kt situ.


dengan pantas tindakan refleks tangan menghantar impuls ke otak untuk membalas lambaian itu. ya. aku membalas lambaian tangan gadis itu.



masalah yg berbangkit sekarang nie. sape gadis tueh? apsal die lmbai tangan kat aku? dan yg paling penting. apsal aku lambai balek dekat die walhal aku xknal pon gadis tueh?









lpe plak nk pesan. kepada gadis misteri.
xsalah memberi lambaian.
walaopon tidak secara berdepan.
jgn malo jgn segan.
mari kita berkenalan.
moga2 dapat jadi kawan.
bley tambah kenalan.
harap2 berkekalan.
gatal kn???




MISTERI
*mahu layan lagu shades-gadis misteri*





2 comments: