INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Wednesday, August 25


tempat kejadian : lift fsk 6

mangsa kejadian : pak guard UiTM dan aku

masa kejadian : lbey kurang 1015 pagi



setelah membawa WUEk mengembara dari shah alam 2 dengan penuh kawalan bergaya dan style dengan dibongcengi oleh saudara saufi kamsan kami pon

rush la mahu naek ke tingkat 8 fsk 6 kerana ade test mandarin huayu





setelah tiba di tempat kejadian saudara saufi kamsan memberitahu aku






"naz..pak guard ler..." sambil beliau dengan cepat dan tangkas mengeluarkan kad matrik beliau lantas disematkan di baju belang2 kelabu puteh beliau






aku seperti biasa hanya membuat rilek seperti tiada apa2 yang berlaku..pak guard sahaja..tiada kuasa apa2 pon..makhluk sahaja



aku bersandar pada dinding tepi lift sambil menyilang tangan merentasi dada..



dengan tidak semena - mengena aku terasa lengan aku ditarek oleh satu daya tarikan dari belakang



aku berpaling dan aku nampak pak guard yang segaknya berbaju biru itu memangGil aku untuk mengikut beliau


dalam hati aku "oh..da agak dah...." aisey....






tanpa banyak bicara..pak guard yang segak itu meminta kad matrik aku..aku memberi tanpa banyak soal..malas amek port..dalam fikiran aku hanya lah

bermain agar aku tidak terlepas lif untuk ke tingkat 8





tetapi malang...pak guard yang segak lagi bergaya sangat2 lah cemas dan gelojoh..




aku yang tadi rilek2 sahaja tiba2 sahaja terasa mahu angin sepoi2 gunung berapi




"pak guard yang hensem..rilek2 sudah lah..aku xlari la..lu nak saman ke ape ke lu punya suke la..tapi..baek3 la kuakan kad matrik gua tueh..xya la

gelojoh sangat!!....*&^%!!!!!!!!!!!!"... getus hati kecil aku







korang mahu tahu mengapa??..lihat perhati dan ambil pedoman




tahniah kepada pak guard kerana telah berjaya menjadikan kad matrik aku terbelah kepada dua..aku lah pelajar UiTM yang paling gembira sekali..ho0o0o0


pak guard!!..supPort wet bagi WUEk minom tok g shah alam n baya wet rm30 tok wt kad matrik baru bley????











oh ya..ini hitam puteh
bukti aku disaman..
hooho..1st time nieh..mahu kasi tunjuk sk8..




























terfikir mahu botak pula lepas ini










No comments:

Post a Comment