INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Thursday, August 12

ANUGERAH TERINDAH


tangGal 10 ogos
menjadi tarikh yang agak2 penting bagi aku
sebab ape? lahirlah seorang insan yang sedang menulis ini 21 tahun yang lepas
ya...21 sudah umo aku ini
sudah tua? ya..sudah tua dan semakin meningkat umor aku
oh2..mula berfikir2 mahu berteman hidup secara serius

10 0g0s 2010
banyak kejadian yang berlaku pada tahun ini
ya..hari sambutan kelahiran aku
malam harinya pula masoknya 1 ramadhan
alhamdulillah..ketemu jua aku dengan ramadhan pada tahun ini
berharap agar ramadhan kali ini lbey baek dari tahun2 sebelum ini

10 0gos 2010
umo sudah 21
maka rasanya sudah mendapat kepercayaAn yang lbey dari ibu bapa
thanks daDdy n my mom coz believe me
beberapa hari sebelum aku menghadiahkan kepada diri aku sendiri hadiah hari jadi aku
WUEk!!
selamat datang ke dunia insan yang bernama MUHAMMAD NAZREE
semoga kita akan berkekalan hendaknya

10 ogos 2010
aku sangat2 berterima kaseh kepada sume member2 aku
korang lah penyeri dalam idop aku till now
korg la madu korg la racun bagi aku




10 0gos 2010
thanks kepada semua2 yg wish
yg anta kt inbox c902 aku
yg anta dekat wall fb aku
n xlupe yg anta dekat inbox msg fb
ramai x ramai yg wish
smpai kene block fb aku coz byk sgt reply kt korg2 sume
haha..pela FB nie..

10 0g0s 2010
berbeda dengan tahun lepas
jika lastyear bertemankan seseorang yg istimewa
tetapi tidak pada kali ini
tiada yang istimewa
ooh2..sedikit sedey kerana tidak menyambut bersama
jika dulu makan di secret resepi bersama2
makan spagetti ngan kek
tahun ini tiada apa2 sambutan
tidak mengapa
aku paham dengan situasi yg melanda
aku redha

10 ogos 2010
xdilupekan
thanks la kepada mereka2 yg sudi bagi present kt aku nie
haha..klako plak bile dapat bday present nie
setakat nie dapat 3
one hat + one cap -thanks to nuna ^0^-
n one bo0ks -thanks to vengeance and puan penasehat-
n dis weEkends aKk busuk jnji nk bg kek
xie xie more more



No comments:

Post a Comment