INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Wednesday, August 4


cantik dan berkaliber bukan?
melihat kepada potongan badan dah macam miSs universe
ditambah lagi dengan kehitaman yang menambah kekacakan beliau
kuasa me'snap' gmba hingGa ke tahap 5megapixels
tidak cukup hebat?
option untuk setTing camera touchscrEen ok!!
saye ulang
touchscreEn
okey2..walopon xbley melawan hp sesentuh yg dipakai kebanyakan orang sekarang ini
at least
ade gak kn
kowg ade??
hoho


name yg diberikan kepada beliau adelah c902
beliau telah pon ku tukarkan dengan hp k770i ku yg telah byk berjasa
maAf..kerosakan dirimu membuatkan ku terpaksa mengGantikan dirimu
lbey kurang 5 ke 6 bulan sudah memakai beliau
harga beliau?
tambah tolak darab bahagi susun silang kate bak kate aizat
de la dalam rm4++
berbaloi?
ORI ditrade kan dengan AP
berfikir panjang..........


dahulu kala beliau kerap mendendangkan lagu yg kadang kala mengGangGu
tapi kini
seperti sudah tidak mahu berbunyi sahaja beliau ini
adakah beliau marah kerana telah beberapa kali beliau menyentuh dan menyembah bumi
akibat daripada kelalaian aku sendiri?
adakah beliau merajuk dengan streamyx kerana mencuri masa untuk aku bersama dengan beliau?

haha..xde motip btol
xpela..aku xkan melupakan beliau
aku akan mempertahankan hubungan yang telah ke terlanjur jalinkan dengan beliau
jadi, c902..aku sayang padamu..
muaxXx2!!!
hahahahahahahahah
a

- !_! -

No comments:

Post a Comment