INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Sunday, June 6

I'VE LEARN THE HARDEST WAY



tok post kali nie
bagi korg layan lagu taching sk8


bile berkate2 tentang learn atau belajar nie
banyak yang boleh diperkatakan

'dulu aku blaja kat tadika ...............'
'dulu aku sekolah rendah kat .............'
'dulu aku sekolah agama kat .................'
'dulu aku sekolah menengah kat ...................'

sume nie contoh tempat dan care pembelajaran yang normal





ape yang ingin aku borakKan adelah tentang pembelajaran melalui cara atau jalan yang sukar
dan mungkin berbeza dengan orang lain



*ape aku mepek nieh??*


xpe

teruskan


dulu mase sekolah agame aku punyer pandai pergi sekolah dalam keadaAn hujan yang tersangat lah lebat nyer..smpai sekolah jadi perhatian coz lenjan habes -mungkin mase tueh aku blom knal sesuatu yang dinamakan 'payung' -



dulu mase sekolah agame aku penah tipu mak aku cakap die kene sign surat aku pecahkan tingkap kelas padahal aku kene tangkap coz 'dye' rambot - aku belom tau menilai dan memilih
kawan -



kantoi ngan mak member aku coz balek rumah time skolah tgok video kt rumah die



got kunci kebebasan waktu aku form 5 dengan kentangnyer g maen bowling kt kompleks desa ngan member tanpa pengetahuan mak aku - FORM 5 OKEY??? -



got my first hp time aku kua dari plkn dengan wet yg aku dpt dok 3bulan kat sane disaAt member2 sume dah pro 'type msg xya tgok keypad'




got my driving liceance at 21 with the adDition on 8hours clasS for driving car and failed my 1st jpj motocycle test with about rm1+++ using MY OWN MONEY





n of koz pasal lagu nie..mungkin Allah nk temukan aku dengan teman hidup aku melalui cara yang sukar kerana aku telah pon melalui banyak mnde yang sukar sepanjang berhubungnan dengan kaum lawan jenis nieh..papepon aku hanya redha dan berserah sahaja..




weyh..aku dengar ko dah dengan teman yang baru..bgoslah..aku gembira untuk ko

No comments:

Post a Comment