INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Tuesday, June 15

IA DATANG

dia datang..jeng3..dengan lengGang lenGgok nya

dia datang..tang3..dengan senyom manesnya

opPPs

maAf

saya bukan peminat yang meminati anda







TORA DATANG LAGI dengan PISTOL AIR BERBUIH

maAf

itu zaman muda mudi dahulu






siapa yang datang??

ia datang hanya 4 tahun sekali

yer

pndai anda meneka

inilah jawapanNya










cun

world cup

tahun nie kat benua afrika selatan

dah berlalu banyak hati dah

ok

aku layan bola coz aku suke maen bola

so

pemain pilihan aku time world cup nie?

siapa lagi kalo bukan beliau




bgaimana dengan team pilihan pula?

semestinya

http://www.football-wallpapers.com/wallpapers4/spain_4_1024x768.jpg






hoho

tapi world cup kali ini telah mengkucar-kacirkan masa ketiduran aku

malam berjage

siang tdo

huh

amat tidak baek untuk situasi pembelajaran sem hadapan


No comments:

Post a Comment