INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Friday, May 28

G.R.A.D.U.A.S.I.

serombongan che kiah telah datang dan bermalam di teratak usang

1940 jalan 1a/5a bndar baru sungai buloh nie

modus operandi hanya satu iaitu untuk makan kacang bendi

- sila series -

___________________________________________

sepupu aku iaitu saudari AINUL FARHANA telah pon selamat

diijabkabulkan dengan scroll beliau pada semalam hari

bak kate laen beliau sudah grade

tahniah kepada beliau

percaye atau tidak beliau mendapat 5 bunga sebagai tada tahniah

- aku nk sploh time aku grade nNt bley x -

_____________________________________________________

aku xjoin pon rombongan tueh pergi UiTM Shah Alam tueh

dua sebab

1st

aku dah merase time abang aku grade dulu

2nd

xsangGop tngu berejam2 kat luar dewan smpai ab
es

_____________________________________________

cakap pasal graduasi nie

aku akan graduate pade 2012

sekarang 2010

2012 - 2010 = 2

- xsia-sia cikgu math tamb ajar aku dulu -

2 tahun lagi aku akan grade

yang xboley blah nyer

abang aku 2 kali grade sebelom aku grade nNt

- cis cis cis dan cis -

____________________________________________

teringat dekat seorang guru yang lbey mesra dipangGil SIR MEGAT

dulu die ade bagi gift kat aku yg berupa 2 helai kemeja

1 telah aku gunakan semasa di matrik

1 lagi maseh belom aku gunakan

maseh tersimpan baek dalam almari pakaian aku

aku bermonolog ketika memandang baju ke-2 itu

- SIR..baju nie saye akan pkai time saye grade nNt..wait ya SIR -

^0^

No comments:

Post a Comment