INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Friday, May 14

AKU DAN SI PUTEH




ini kisah antara aku dan si puteh



bukan 'kau dan aku' cam mila ngan akim n aril 'menatap wajahmu' itu


tapi antara aku dan si puteh





ya



si puteh telah berjaya menambat hati aku setelah kecewa seketika dahulu





si puteh amat bijak kerana pandai mempengaruhi aku untuk menyukai beliau sehingGa aku sangGup menghabeskan masa dan wang untuk beliau





bukan sehari atau sem
ingGu




tapi sudah hampir 6 bulan beliau menambat hatiku






semakin hari semakin wujud perasaAn sayang antara kami berdua




sehingGa seperti tidak mahu dipisahkan lagi seperti dalam lagu



'sehidup semati' dendangan innuendo feat juliana banos







rama
i rakan-rakan yang mengetahui hubungan kami berdua




mereka tidak menghalang tetapi mereka memberi sokongan yang amat padu kepada kami



malahan ibu bapa ku juga mendorong dan tidak menghalang hubungan aku bersama si puteh








namun






apekan daya






setelah hari yang mendebarkan pada isnin yang lepas




hubungan aku dengan si puteh telah pon berakher




mengapa???





aku curang???





atau si puteh yang curang???







mengapa boleh jadi begini???





dimanakah silap perhubungan kami??









haruslah anda semua menyalahkan brader jpj yang dok sebelah aku mase test jpj hari tue



sape swoh bagi aku lulus ujian jpj

so

xde lagi la aku kene blajo bawak si puteh lagi


btol x si puteh???




nex monday test moto lak
wish me luck

No comments:

Post a Comment