INI NOMBOR LAWATAN ANDA

Sunday, December 26

aktiviti sebulanan


berakhirnya semester 5 di puncak alam memberi sedikit sinar kepada kad2 bank dlm dompet aku. mereka seperti sudah aku lupakan untuk jangka masa yg agak lame. maka cuti yg bakal mendatang memberi sinar untuk aku bergaya dengan menolak msok kad2 itu dlm mesin ATM. iya dengan harapan agar aku dapat bekerja secara part time dan menambah sedikit pendapatan isi rumah seharian aku.


semua strategi telah aku rancang dengan sempurna. setiap celah ruang dan peluang telah aku intai. maaf. tandas rumah org aku x intai apetah lagi untuk mengintai anak dara orang. rasanya ckop teliti sudah perancangan aku. hanya menunggu masa sahaja untuk dilaksanakan.


unfortunateli. kusangkakan panas hingga ke petang. rupanya bersalji di tgh hari. semuanya bagaikan terkubur dan membuatkan aku seperti mahu mkn bubur. segala perancangan yang telah aku buat seperti akan gagal dan tidak berjaya. aduh. patah hati dan remuk rongga2 dalaman aku. ini semua disebabkan oleh dia. hanya kerna dia. semuanya kerana dia.



oleh kerana dia aktiviti sebulanan aku seperti telah dimaktub. aku terpaksa akur dengan kehendak dia. oh. inilah naseb aku yang malang. berubah semua aktiviti seharian aku dalam sebulanan ini.


6 - 7 pagi -> waktu untuk bgon pagi serta solat suboh serta gosok gigi sambil bsoh muka
7 - 8 pagi -> amek kunci bukak segala kunci pintu rumah termasoklah kunci moto. panaskan
enjin moto smpai membuak2. ready utk merider wuek
8 - 9 pagi -> sg buloh - hospital selayang - sg buloh.kalo balek awal joging taman 3 4 round
9 - 1 ptg -> kalo ngantok tido. kalo x menonton. kalo rajen masak. cekodok xde rase.
1 - 4.30 ptg -> menonton menonton dan menonton
4.30 - 6 ptg -> sg buloh - hospital selayang - sg buloh
6 ptg - 3 pg -> menonton. lagu. spider solitare.



hebat bukan. huh. rasenyer jika setahunan aktiviti seharian sebulanan aku cmnie. ley demam tahap ketiga aku rasenyer. sudah la. ckop pnjg rasenyer. penin korg nNt.

No comments:

Post a Comment